Sunday 9 November 2008

SEKADAR.PUISI.


Maaf ku pinta,
Kehadiranku hanya sebentar cuma,
Selagi hayat masih ada,
Kutagihkan kasih curahan setia,
Hingga pada satu masa,
Pabila ku tutupkan mata,
Dikala bayu melewati senja,
Kenangkan diri ku selamanya,
Moga doamu kujadikan harta.
Untuk kubawa menemui Pencipta.

Terima kasih sayang,
Pertemuan yang tak diundang,
Yang langsung tidak kubayang,
Sekelip mata ianya datang,
Tak mampu untukku halang,
Ku bersyukur tidakku tentang,
Hadirmu sebagai pejuang,
Kata hati tidakku larang,
Ku sambut dengan lapang,
Moga kukuh untukku sandang.
azu201
-sekadar ilham dari 'aku punya kamu'-

2 comments:

Anonymous said...

Terima kasih sang pencipta,
memberikan aku peluang,
memberikan aku perasaan,
melahirkan aku dalam iman dan islam,
menghindarkan aku dari seksaan api yang membakar,
kemenangan harus ku raih..untuk berbahgia di syurga mu yang abadi..(^^)

azu201 said...

Thanks..:)